Przyjmowanie i załatwianie spraw
Sposób przyjmowania spraw
Pisma przesyłane drogą pocztową należy kierować na adres:
Szkoła Podstawowa im. J. A. Maklakiewicza w Mszczonowie
ul. Warszawska 27
96-320 Mszczonów
Pisma składane osobiście przyjmuje sekretariat.
Sekretariat obsługuje interesantów w dni robocze w godzinach:
poniedziałek: 07.30 - 16.00
wtorek: 07.30 - 16.00
środa: 07.30 - 16.00
czwartek: 07.30 - 16.00
piątek: 07.30 - 15.00
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Szkoły Podstawowej w Mszczonowie
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /SPMszczonow/SkrytkaESP
Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne Centrum udostępnia Elektroniczną Skrzynkę Podawczą - "dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej".
U W A G A: W celu złożenia pisma do SP w Mszczonowie za pośrednictwem platformy ePUAP konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Pisma przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej należy kierować na adres:
sp@mszczonow.pl
Nie udziela się odpowiedzi na korespondencję, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.).
Zgodnie z ww. art., treść kierowanej korespondencji (w tym również kierowanej za pomocą poczty elektronicznej) powinna zawierać co najmniej wskazanie:
Skargi i wnioski
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mszczonowie w roku szkolnym 2020/2021 przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w piątki w godz. 9.00 - 10.00.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.